maandag 5 oktober 2009

Zwanger?

Deze morgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de bloedtest. Het beloofde een zenuwslopende dag te worden. Elk uur heb ik zien voorbijtikken tot op het moment dat we de gyn mochten opbellen. En toen was het zover...
Eindelijk, dachten we samen, nu weten we weer of we ons verdriet kunnen verwerken of dat er een kindje op komst zou zijn. Over wishful thinking gesproken...

Het verdict luidde als volgt: HCG-waarde is 22. U bent wel zwanger maar het is zo pril dat we pas uitsluitsel kunnen geven na 1 week. Het kan nog alle kanten op. Het kan duiden op een miskraam maar dat hoeft niet het geval te zijn...

Ik voel me nu echt wel heel vreemd. Ergens wel blij dat "zwanger worden" wel lukt maar langs de andere kant ben ik bang voor een miskraam. Weet je dat ik er echt naar uitkijk om me misselijk te voelen, zware benen te hebben en moe te zijn? Ik wil al die kwaaltjes en wel nu meteen ;-).

En bij deze zijn de wachtweken nog niet achter de rug. Deze donderdag mag ik een nieuwe bloedtest doen en dan weten we weer meer.

1 opmerking:

  1. Ow jeej zeg, wàt een situatie alweer... Ik steek een hele kerk in brand in de hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt. Probeer je zo rustig mogelijk te houden (niet gemakkelijk I know).

    Hèèèèèèl vèèèèèèèl succes gewenst, meid! x

    BeantwoordenVerwijderen